Ett tag sen

Ja som min rubrik beskriver så var det ett tag sen jag skrev i denna bloggen. Och varför har jag inte gjort det? Jo jag känner att jag gav upp ett tag,tyckte allt kändes så meningslöst och besvikelse när man ställde sig på vågen.Jag undrar bara om jag kommer bli lika motiverad till att gå ner i vikt som jag en gång var och jag då lyckades gå ner 10 kg!  25 kg viktnedgång borde jag klara på egen hand tycker man,men det är svårare än vad man tror.Jag vill ha hjälp.Pratade med min läkare,kunde fått medicin men eftersom jag går på antideprisiv går det inte att kombienera.

Detta kanske kommer låta dumt,.men är man desperat så är man. Är du en tjej i min ålder ungefär,bor i närheten av Malmö och själv behöver gå ner i vikt. Hör av dig. Det skulle vara kul med en vän som man kan hjälpa ,och hon mig.Peppa varandra och träna ihop!

Nu ska jag kila,ska dricka mitt lunchte från mightyleaf och en frukt.Sedan blir det tv.

Ha en bra måndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Johanna

synd att jag bor ungefär 40 mil från malmö :/

2008-09-29 @ 15:36:20
URL: http://joohaama.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Du kan ju inte gå ner i vikt samtdigt som du trycker i dig godis och kakor. Att du itne tänker på det!!

2008-09-30 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0