Dag 11

11:30

2 dl apelsinjuice ,Två grova mackor av fullkorn med mjukost+2 dl soyavaniljyoghurt

11:50 -12:00

Promenad med vovvsen

15:10-15:20

Promenad i området där vi bor i väntan på att pappa hämtade oss

16;00 ca

wookade grönsaker, 4 kycklingspett och en loka citron på flaska

16:20

Efterätt blev egen smootie gjort på 1 banan och  2 kiwi

20:00-20:15

Promenad med Abby

Allt för idag ,slarvig som tusan har jag börjat bli men kan erkänna en sak,jag är inte lika hungrig som vanligt +orkar inte äta så värst mycket heller så ni behöver inte säga till mig att äta mer för jag äter så mycket jag orkar :)

Godnatt nu ska jag gå till sängs och imorgon blir det en ny dag och då är det skärpning för min del




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0