Jag är så besviken på mig själv

Ledsen hela tiden :/ Jag försöker verkligen! Men jag klarar inte detta!Jag mår dåligt hela tiden.Trött konstant.Gett upp hoppet om att gå ner i vikt om jag ska vara ärlig.Vill börja träna regelbundet genom att simma på badhuset.Har dock inte råd.Lite därför all reklam läggs upp på bloggen (ler) Det är lite hjälp på traven till ett kort på badhuset.Jag önskar bara jag inte var så kräsen när det gäller mat.Att jag ska vara så lat och bekväm.Vill kunna använda snygga kläder,känna mig snygg och givetvis att killar ska tycka jag är det. Aja det är väl meningen jag ska vara själv och olycklig.

Kommentarer
Postat av: Therese

hej jag är i samma sitation som du. hoppas att du finner tillbaka till kämparglöden!! =)

2008-10-05 @ 13:34:31
URL: http://metrobloggen.se/kilokrig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0