Sista kvällen!

Från och med imorgon börjar allt. Dagen jag tänker skärpa mig. Jag är trött på övervikten. Så Ikväll unnade jag mig god mat och 1 hg naturgodis.Tänkt mig en gång i veckan,tex söndag unna mig något särkilt för jag inte ska ge upp.+då har man något man kan se fram imot varje vecka. Visst nu låter det säkert som jag kommer kränga i mig massvis med godis och middagar. Men nej! Jag tänker unna mig något extra-inte extra mycket.Jag är nervös för jag inte kommer klara denna gången att gå ner i vikt.därför hoppas jag på erat stöd och lycko kommentarer,orden betyder mer än vad ni tror! Börja läsa från och med imorgon min mat-träningsdagbok! ciao!

//emma


Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen :) (endast seriösa kommentarer)

Kram

2008-08-24 @ 23:17:10
URL: http://baarahon.blogg.se/
Postat av: Johanna

lycka till gumman :)

jag kämpar för fullt jag med...

2008-08-24 @ 23:26:24
URL: http://joohaama.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan och Lycka till med ditt NYA LIV!!!



Jag har precis skaffat mej en stegräknare,....har som mål att traska 10 000 steg varje dag,...även på vintern, så att jag inte går upp kilona igen, som jag lyckats bli av med på sommaren! Det sporrar lite,..att man MÅSTE nå antalet steg. Ha en fortsatt bra dag,...och när sötsugbehovet sätter in,...kom ihåg att ha någon frukt framme istället!!

Det är ju bara i början det är svårt,....och som du skrev,...du har ju söndagen att se framemot!!

2008-08-25 @ 14:02:19
Postat av: Noashine

Viktigt att ha något extra att se fram emot annars är det lätt att man tappar viljan att fortsätta kämpa. Sedan är det inte säkert att man väljer att stoppa i sig det man tänkt då man planerat det, utan det är just det att man tillåter sig att få äta av det man tycker är gott. Är det förbjudet blir det genast mer lockande att bryta :p

2008-08-25 @ 22:34:58
URL: http://noashine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0