Dag 5


Usch jag börjar ju slarva. Tur jag skrev ner på ett papper vad jag ätit och utövat för motion denna fredag.

Vaknade sent pågrund av att jag inte lyckades somna från kl 5!!! 11:00 vaknade jag.

11:00 drack jag 2 dl apelsin juice,en macka med kalkonskinka och en banan efteråt,det var vad jag fick i mig

11:30-12:00 En promenad med Abby ner till posten och sen hem igen



Lunch: 2 dl vatten och 5 pannkakor utan sylt och socker,gått ändå måste jag säga :)

15:00 7 dl vatten o

Kväll:) Ikväll blir det en promenad med pappa och Abby i trelleborg.kan gissa att vi kanske går där i ca en timme.Jag har verkligen börjat slarva med maten och motion. Äter inte tillräckligt och motionerar inte tillräckligt. Hjälp mig! Behöver någon som tjatar och pushar mig att fortsätta annars ger jag helt enkelt upp,och ska jag vara ärlig är jag på väg att göra detPå söndag ska jag illafall väga och mäta mig igen,se om jag gått upp eller ner.

///ledsen emma


Kommentarer
Postat av: mie

kom igen :) du fixar det, tänk inför varje dag idag ska jag vara duktig och verkligen försök va det! Du fixar det, den första tiden är jobbigast, och nu har ju en vecka gått? eller hur? :D kom igen, heja heja heja

2008-08-29 @ 21:46:57
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Malin i skåne

ge inte upp för du har inget att förlora på, bara massa possetiva saker med o gå ner i vikt! Tänk om du äter som innan o gör det i flera år till så blir du ju bara större o större o får massa hemska sjukdommar. Köp ett plag du vill komma i typ 2 strlk mindre än du har nu sen ta fram o prova den var dag som går eller 1 gång i veckan så märker du hur din motivation ökar och du bara vill fortsätta! Kämpa kämpa det tar tid men i slutet så kommer du vara så stolt o nöjd över att du klarat av något som många andra ger upp för! Go girl!

2008-08-30 @ 00:17:53
URL: http://sommarflickaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0