Dag 4

Morgon

10:30.10;50

Promenad med Abbsan ;)

11:00 Frukost

Mår rätt så dåligt så får inte i mig så värst mycket.
Blir 2 st alpro soya vaniljyoghurt och 4 dl vatten till dryck. Ska äta mer till lunch
12:00 -12:15

Promenad med Abby

13:06
3 dl grönsaks soppa och en knäckemacka med mjukost på. 2 dl vatten att dricka till
Lunch

Blev snabb lunch.Vet korv inte är bra. Men blev en korv med bröd ca 14:30
Skulle sen till frisören.
Efter frisören 15:10 gick jag ca 10 minuter till pappas mack.Där köpte jag en loka vatten

Middag-efermiddag

Blev faktist ingeting för jag var inte ett dugg hungrig. Men drack en halv liters loka vatten naturell

Motion ingeting :(
Kväll

19.30-20:00
Promenad med Abby

20:00 En banan

Denna dagen har inte varit särkilt lyckad! Men är man inte hungrig så ska man väl inte tvinga i sig mat?
Bättre lycka imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: malin

Ta en dag i taget så blir det lättare :-)

Men du är super duktig. du om du går in på vanningens/velingekomun hemsida o trycker fram till vanningen så ser du priset och så på vattengympa! Mina päron åker ju till kreta nu på lördag o blir bort 2 veckor, så jag ahr inte råd o betala vattengympa kortet nu för tillfället tror jag föräns dem kommer hem. Men vi kan börja annars när som om du villl <3

2008-08-28 @ 21:38:47
URL: http://sommarflickaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0